Palveluehdot
Voimassa 06.09.2022 alkaen
Yleistä
Näitä tilausehtoja sovelletaan kaikkiin R.K. Salon Lakkitehdas Oy:ltä (Y-tunnus 0424598-8) tehtyihin verkkotilauksiin sivustolta www.salon.fi. Tilaajan on oltava vähintään 18-vuotta. Yrityksen ja Salon Oy:n välisiin kauppasopimuksiin sovelletaan erillisiä sopimusehtoja.
Asiakasta sitoo tilauksen tekohetkellä voimassa olevat sopimusehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Salon Oy pidättää oikeudet sopimusehtojen muutoksiin.
Yritystiedot
R.K.Salon Lakkitehdas Oy
Sastamalankatu 39
38210 Sastamala
Y-tunnus: 0424598-8
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupasta osoitteesta www.salon.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Tarvittaessa tilauksen voi tehdä myös sähköpostilla tai puhelimitse. Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaan tilaukselle annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Toimitustavat- ja kulut
Käsittelemme tilaukset usein jo saman päivän aikana, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitukset kotimaassa ovat noudettavissa 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
Kotimaan toimitukset
Matkahuollon Lähellä paketti 6,90€
Lähellä-paketti on noudettavissa yli 1400 Matkahuollon palvelupisteestä, Matkahuoltojen lisäksi myös mm. K-Marketeista, R-kioskeista ja Pakettiautomaateista sekä -roboteista. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun paketti on noudettavissa. Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta. Toimitusaika n. 1-3 työpäivää.
Postin Postipaketti 6,90€
Hae paketti automaatista tai palvelupisteestä. Saat viestin, kun voit hakea paketin. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella. Toimitus hiilineutraalina Posti Green-lähetyksenä. Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta. Toimitusaika n. 1-3 työpäivää.
Matkahuollon Kotipaketti 12,90€
Kotijakelupaketti kuljetetaan vastaanottajan ovelle asti sovittuna aikana. Erinomainen palvelu esimerkiksi silloin, kun kyseessä on painava paketti tai vastaanottaja ei muuten pääse noutamaan pakettia. Jakoaika sovitaan vastaanottajan kanssa. Toimitusaika n. 1-3 työpäivää.
Postin Kotipaketti 12,90€
Kotiinkuljetus valittuna ajankohtana. Voit valita itsellesi sopivan toimitusajan linkin kautta jaettavasta kalenterista. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella. Toimitus hiilineutraalina Posti Green-lähetyksenä. Tomitusaika n. 1-3 työpäivää.
Nouto 0€
Salon Tehtaanmyymälä
Sastamalankatu 39
38210 Sastamala
avoinna arkisin ma-pe klo 9-15.00
Kansainväliset toimitukset
Posti Priority EU 9.90-24.90€
Toimitukset maasta riippuen joko vastaanottajan osoitteeseen, kun mahdollinen tuontitullaus on tehty, tai noutopisteestä noudettavaksi, jolloin saat ilmoituksen paketin saapumisesta. Toimitus 3-5 työpäivää.
GLS EuroBusinessParcel EU 12.90-35.00€
Kansainvälinen GLS-paketti toimitetaan pääsääntöisesti naapurimaihin kuten Ruotsiin ja Baltiaan 1-3 arkipäivässä. Euroopan maat pääosin 3-8 työpäivää.
Posti Priority Muut maat 49.90-60.90€
Toimitukset maasta riippuen joko vastaanottajan osoitteeseen, kun mahdollinen tuontitullaus on tehty, tai noutopisteestä noudettavaksi, jolloin saat ilmoituksen paketin saapumisesta. Mikäli tilauksen arvo ylittää tullirajat, määrämaan veroista ja tullimaksuista vastaa lähetyksen vastaanottaja. Toimitus 5-14 päivää.
GLS GlobalBusinessParcel Muut maat 76.90-117.90€
Toimitukset maasta riippuen joko vastaanottajan osoitteeseen, kun mahdollinen tuontitullaus on tehty, tai noutopisteestä noudettavaksi, jolloin saat ilmoituksen paketin saapumisesta. Mikäli tilauksen arvo ylittää tullirajat, määrämaan veroista ja tullimaksuista vastaa lähetyksen vastaanottaja. Toimitus 6-8 päivää.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Salon verkkokaupan etusivulla Ajankohtaista-osiossa.
Lisätietoja toimituksista saat osoitteista:
https://www.matkahuolto.fi/seuranta
https://posti.fi/lahetystenseuranta
https://www.posti.fi/fi/henkiloille/omaposti
Kansainväliset maakohtaiset ohjeet ja lisätiedot:
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/maakohtaiset-tiedot
https://gls-group.eu/FI/fi/laehetysseuranta
https://gls-group.eu/FI/fi/laheta-gls-lla/tuotteet-ja-palvelut/eurobusinessparcel
https://gls-group.eu/FI/fi/laheta-gls-lla/tuotteet-ja-palvelut/globalexpressparcel
Vaihto- ja palautus
Voit vaihtaa tai palauttaa tilauksesi käyttämättömänä 14 päivän sisällä tilauksesta. Tuotteilla, jotka personoimme tilauksestasi esimerkiksi brodeeraamalla, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteessa ilmenee jokin virhe, niin ole meihin yhteydessä sähköpostitse salon@salon.fi tai p. +358 3 512 9000 niin sovitaan miten toimitaan. Tuotevaihdoissa saat meiltä asiakaspalautustunnuksen, jolla voit vaihtaa tuotteen veloituksetta kotimaassa.
Tuotteen palautukseen on mahdollista käyttää Salon Lakkitehdas Oy:n Postin tai Matkahuollon asiakaspalautustunnusta, jolloin vähennämme toimituskulun 6,90€ palautettavasta summasta. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaavassa kunnossa ja alkuperäispakkauksessaan. Viallisen tuotteen vaihtorahdin maksaa kokonaisuudessaan Salon Lakkitehdas Oy.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote voit ilmoittaa siitä meille tai suoraan kuljetusliikkeelle seurantatunnuksen kera.
Pyrimme aina ratkaisemaan reklamaatiotilanteet nopeasti ja sujuvasti.
Vaihto- tai palautuspakettiin mukaan liitettävät tiedot:
Tilausvahvistus tai tilausnumero, nimi ja puhelinnumero.
Kun haluat vaihtaa tuotteen, liitä palautukseen mukaan tieto mihin kokoon toivot tuotteen vaihdettavan.
Palautusosoite:
R.K. Salon Lakkitehdas Oy
Sastamalankatu 39
38210 Sastamala
puh. +358 40522 8771 (saapumisilmoitusta varten)
Matkahuollon tai Postin asiakaspalvelupisteet Sastamalassa
Kun palautus on saapunut, tarkastettu ja hyväksytty, maksu palautetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehtäessä.
Riitatilanteissa sovelletaan Suomen lainsäädäntöä ja kuluttajasuojalakia.
Maksutavat- ja ehdot
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Tällä hetkellä tarjoamme kolme eri maksunvälittäjää, jotka tarjoavat useita eri maksuvaihtoehtoa.
Paytrail
Verkkopankkimaksujen maksunvälityspalvelun tuottaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Voit valita seuraavista maksutavoista:
Verkkopankki: OP, S-Pankki, Aktia, Handelsbanken, POP Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken, Nordea, DanskeBank, Oma Säästöpankki
Mobiilimaksu: Mobile Pay
Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express
Lasku- ja osamaksupalvelut: Controller Bank
Lisätietoja palvelusta löydät Paytrailin verkkosivuilta paytrail.com
PayPal
Maksa Paypal tilillä tai luottokortilla Paypalin kautta.
PayPal yleiset käyttöehdot: paypal.com
Klarna
Klarnan maksutavat ovat Maksa heti, Maksa myöhemmin tai Pilko maksut. Maksa myöhemmin joko 30 päivän ilmaisella maksuajalla tai pilko suuremmat maksut eriin. Shoppailu niin kuin sen kuuluisi olla. Sujuvaa ja turvallista.
Lue lisää täältä: klarna.com
Ota meihin yhteyttä
Salon Lakkitehdas Oy
Asiakaspalvelu arkisin ma-pe 8-16.00
Puhelinnumero: +358 3 512 9000
Sähköposti: salon@salon.fi
Muuta
R.K.Salon Lakkitehdas Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.