TAPA 1

Käyttämällä sivuston vasemmassa ylälaidassa olevaa kenttää 'Etsi' löydät nopeammin koulutustasi vastaavan valmistujaislakin.
Kun haet esim. lähihoitajan lakkia toimi seuraavasti: Huomaa, että osakin syötteen sisällöstä riittää!


 
Syötä hakukenttään tutkintonimike: 'lähihoitaja'
ja klikkaa suurennuslasia!
 
Syötä hakukenttään koulutusohjelman alkuosa: 'Ensihoidon'
ja klikkaa suurennuslasia!
 
Syötä hakukenttään tutkinnon alkuosa: 'Sosiaali- '
ja klikkaa suurennuslasia!
TAPA 2

Lisäksi voit hakea lakkiasi valitsemalla esim.: ' VALMISTUJAISLAKIT ' ja etene käyttäen hakemistopuuta avataksesi haluamasi tuoteryhmätason.


 
Valitse valikkopolusta VALMISTUJAISLAKIT(1)
 
seuraavaksi Sosiaali- ja Terveysala(2)
 
seuraavaksi Perustutkinto(3)

Vaihto- ja palautusehdot

  • Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
    Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
    Alkuperäispakkauksen tulee olla myös edelleenmyyntikelpoinen, muutoin sen hinta (3.00 €) vähennetään tilityksessä.
    Vaihdetaessa tuote toiseen kokonumeroon toimitusrahdin meille maksaa asiakas, paluurahdin maksaa R.K.SALON LAKKITEHDAS OY.
    Kokonumerovaihdoissa rahtikustannukset siis puolitetaan.
    Viallisen tuotteen vaihtorahdit maksaa kokonaisuudessaan R.K.SALON LAKKITEHDAS OY.

  • Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi, mikäli purat kaupan (IBAN-muotoisena)
  • sekä kopio R.K.SALON LAKKITEHDAS OY:n laskusta
  • vaihdettaessa myös kokonumero, johon lakki halutaan vaihdettavaksi

  • Palautusosoite:

    R.K.SALON LAKKITEHDAS OY
    Puistokatu 1
    38200 Sastamala
    Finland

    Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

  • Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

  • Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vioittuneet tuotteet

  • Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan
    ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen lari.hiirijoki@salon.fi tai postitse:

    R.K.SALON LAKKITEHDAS OY
    Puistokatu 1
    38200 Sastamala
    Finland
  • Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen
    vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
  • Nimimerkki on lisäinformaatiokenttä, jonka tarkoituksena on helpottaa lakkien jakoa ryhmätilauksen yhteydessä oikeille tilaajille.

    Nimi saadaan myös kullanvärisellä tekstillä lakin sisälle seuraavasti:


    Nimimerkki tulee lakin sisälle hikinauhaan, vain ainoastaan siinä tapauksessa, että klikkaat seuraavan kohdan valintaruutua (Edelläannettu nimi lakin sisälle).
     

    Toimitusaika asetetaan tilauksen vahvistamisen yhteydessä seuraavassa kalenteriosiossa.
    Korostetulla kehyksellä merkityt päivät ovat mahdollisia toimituspäiviä.

  • Korostetut päivät ovat mahdollisia toimituspäiviä. Tee valintasi.
  • Klikkaa tyhjää aluetta saadaksesi kalenterin näkyviin ja vaihda kuukausi (alla) tarvittaessa käyttäen nuoli-näppäimiä.
  • Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen, niin pyrimme lähettämään sen kuitenkin jopa ennen toivottua lähetyspäivämäärää.
  • LAKIN KOON MITTAAMINEN:

  • Mittaa pään koko senttimetreissä. Lakkeja valmistetaan kooltaan 1 cm:n portain.
  • Pään ympärys täytyisi mitata aina siitä oletetusta tasosta,missä lakin alareuna on sitä päässä pidettäessä.
  • Erityisesti tupsullisen lakin ollessa kyseessä on tärkeää, että tilattava lakki ei ole liian suuri,
    koska lakki pyrkii kääntymään tupsun puolelle kallelleen johtuen tupsun painosta.
    Tupsullisen lakin valinnassa on syytä huomioida, että kampaukselle ole juuri mahdollisuutta jättää varaa,
    vaan lakki on mitattava aina n.s. "tyköistuvaksi", kuitenkin siten, että lakki ei ole liian pieni ja epämukava pitää päässä.
  • Jos vastaanotettu lakki osoittautuu vain lievästi liian suureksi,
    on mahdollista yrittää pienentää lakkia "kotikonstein" laskostamalla paperia taitteeseen hikinauhan alle.
    Tällä tavalla lakin kokoa voi pienentää kylläkin vain 1/2 - 1,0 cm:ä.


  • Mikä on kaksoistutkinto?

  • Kaksoistutkinnon suorittajat opiskelevat  samat ammatilliset aineet kuin pelkästään ammatillista perustutkintoa tekevät luokkatoverit. Lisäksi he suorittavat lukion oppimäärät äidinkielessä, englannissa, ruotsissa ja matematiikassa (lyhyt tai pitkä), yhteensä siis n. 30 kurssia. Suoritetuilla lukiokursseilla luetaan hyväksi vastaavat ammatillisen tutkinnon ainevaatimukset ja näiden ylimenevällä osalla myös ns. valinnaiset opinnot.
  • Mikä on kolmoistutkinto?

  • Kolmoistutkinto-opiskelija suorittaa ammatillisen perustutkinnon, lukion koko oppimäärän (vähintään 75 kurssia) ja ylioppilastutkinnon. Ylioppilastutkinnossa kirjoitetaan äidinkieli sekä vähintään kolme seuraavista: toinen kotimainen kieli, vieras kieli, matematiikka, reaali.

  • TUTKINNON VALITSEMINEN

    Olemme yksinkertaistaneet ja helpottaneet lakkisi löytymistä!

  • Nyt tutkinto voidaan valita seuraavasti:
    Ensin valitaan VALMISTUJAISLAKIT-osiosta tutkintoa, tai ammattinimikettä vastaava lakki.
    Vaihtoehtoisesti voit käyttää ETSI-kenttiä löytääksesi lakkisi( esim. Lähihoitajan lakki)
    Tuotesivulta löydät kohdan "Valitse tutkinto".
    Vaihtoehtoja on kolme:
    - Perustutkinto
    - Kaksoistutkinto, sekä
    - Kolmoistutkinto (koko lukion oppimäärä)

    Lakin kuva vaihtuu valitsemaasi tutkintoa vastaavaksi.

  • Minulla on jo ylioppilaslakki?

  • Mikäli sinulla on jo ylioppilaslakki niin voit tilata pelkän nauhoituksen (,tai tupsun nauhoituksineen) tuotesivulta
  • - Valitse ensin tuotesivulta "Valitse tutkinto".
      Lakin kuva vaihtuu valitsemaasi tutkintoa vastaavaksi.
    - Valitse sitten kohta "Valitse setti".
      Nyt tilaus koskee vain tätä "tee se itse pakkausta".

  • Jos nauhojen ja tupsun kiinnittäminen tuottaa sinulle vaikeuksia, niin voit toimittaa ylioppilaslakkisi meille. Me kiinnitämme nauhat ja mahdollisen tupsun nappeineen puolestasi veloituksetta ja toimitamme lakkisi takaisin.
  • Toimituskulut meille maksat itse ja toimituskulut takaisin sisältyvät jo kokonaislaskuun.
  • Mikäli olet aikeissa toimittaa lakkisi meille, niin muistathan mainita siitä tilausta suorittaessasi kohdassa "Lisää vapaamuotoinen teksti jne...". Tällöin osaamme odottaa lakkisi saapumista. Muussa tapauksessa toimitamme tarvikepakkauksen sinulle normaalisti.
  • Jos et löydä valmista kaksoistutkintolakkiasi luettelostamme, niin ota yhteyttä. Päivitämme lakkisi ensitilassa valikoimaamme.
  • Yritysasiakkaaksi

  • Yritysasiakkaana sinulla on mahdollisuus saada tuotteistamme tukkualennus. Tukkualennus on noin keskimäärin 50% tuotteiden keskimääräisestä vähittäismyyntihinnasta. Lisäksi alennustaulukkomme koskee myös yritysasiakkaita, jolloin mahdollisuutenasi on saada lisäalennusta jopa 17% riippuen tilauksesi kokonaissummasta.
    (katso ALENNUSTAULUKKO)
  • Kaikki tuotteemme eivät ole yritysmyynnissä kuten esim. Valmistujaislakit.
    Valmistujaislakeista ainoastaan ylioppilaslakki on näkyvissä yritysasiakkaille.

  • Kuinka saan asiakastilin?

  • Sinulla tulee olla voimassaoleva Y-tunnus
  • Y-tunnus muunnetaan VAT-numeroksi seuraavasti:
    FI + 8 numeroa (FI+Y-tunnus ILMAN väliviivaa)
  • Mene kohtaan: [Luo asiakastili] ja täytä yhteystiedot vaadittuihin kenttiin.
  • Valitse [Olen Yritysasiakas] ja Anna tarvittavat tiedot.
  • Nyt ALV-tunnisteesi (VAT-numerosi) oikeellisuus tarkistetaan sivustomme ulkopuolella Euroopan Komission tarkastussivustosta.
    Mikäli tulos on positiivinen, eli olet antanut oikeamuotoisen ja voimassa olevan VAT-numeron, niin sivustomme hyväksyy sen.
    Seuraavaksi voitkin jo antaa vapaamuotoisen salasanasi kahteen kertaan ja painaa kohtaa [Jatka].

  • Onneksi olkoon ja Tervetuloa asiakkaaksemme verkkokauppaamme.

    Ongelmatilanteet

  • Mikäli kohtaat yritysasiakastilin muodostamisessa ongelmia niin ota yhteyttä: lari.hiirijoki@salon.fi

  • Pyrimme selvittämään ongelmatilanteet mahdollisimman pian.
    Kiireellisissä tapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä myyntihenkilöstöömme.
  • Kuinka tilaan lakkini verkkokaupasta.

    Tässä käydään lyhyesti läpi turvallisin tilaustapa.
    Tämä ostotapa edellyttää omaa asiakastiliä.
    Asiakastili helpottaa ongelmatilanteiden selvittämistä, jos tilausta tehdessä sattuu esim. tavanomainen verkkoyhteysongelma.

  • Luo itsellesi asiakastili
  • Käy tarkistamassa sähköpostisi. Olet saanut alennuskupongin !
  • Valitse tuote , tuoteen koko ja lisää ostoskoriin.
    Toista tämä jokaisen ostoksesi kohdalla.
  • Ryhmätilaajana lisää niin monta eri tuotetta kuin on tarve.
    - HUOMAA, että kaikkien tuoteryhmien tuotteet ovat ostettavissa samalla tilauksella
    ja vaikuttavat tilauksen kokonaisarvoon ja siten myös alennukseen.
    - Alennustaulukon löydät esim. sivun ylälaidan osiosta INFO-sivut.
    - Alennus määräytyy automaattisesti riippuen tilauksesi kokonaisarvosta.
    Muodostuneen alennuksen näet reaaliaikaisesti ostoskori-sivulla.

  • Kun olet valmis, paina nappia "Kassalle" .

  • Sivulla "Toimitusaika-Toimitusosoite-Toimitustapa" tee seuraavat valinnat:
    - Valitse toimitusaika.
    - Voit muuttaa toimitusosoitteen.
    - Valitse toimitustapa (oletuksena on Matkahuolto Lähellä-paketti).Tarkista lähin noutopiste ja muuta valintaa tarvittaessa
    - Jätä lisäkommenttisi tämän sivun alla olevaan kenttään jos tarve.
    - Paina "Jatka".

  • Sivulla "Maksutiedot" tee seuraavat valinnat:
    - Voit muuttaa laskutusosoitteen.
    - Anna lahjakortin - alennuskupongin lunastuskoodi.
    Paina "Lunasta".
    - Käytä lahjakorttitilisi saldoa osana maksusuoritusta valitsemalla ympäröidyn ruudun.
    - Valise maksutapa (esim. PayTrail = kaikki Suomen verkkopankit ja Clarna + luottokortit)
    Voit valita Suomessa myös ennakkomaksun (Maksu tavaraa noudettaessa), jolloin maksat tilauksesi noutopisteessä.
    - Voit yhä lisätä kommentteja tilaukseesi.
    - Paina jälleen "Jatka".

  • Sivulla "Tilauksen vahvistus" voit vielä palata muuttamaan kaikkia seuraavia antamiasi tietoja.
    - Toimitusosoitetta, Ostoskorin sisältöä, Toimitustapaa, Laskutusosoitetta ja Maksutapaa, sekä Toimituspäivää.
    - Käy läpi tilauksesi eritelty lista ja jos löydät jotain muutettavaa, niin tee tarvittavat muutokset ennen seuraavaa vaihetta.
    - Paina "Vahvista Tilaus".
    - Tilauksesi on lähetetty !

  • Tämän jälkeen paina "Jatka" ja olet etusivulla.

  • Uloskirjautuminen ja tili- ja ostoshistorian tarkastelu:
  • - Paina nappia Oma tilini.
    Täällä voit vielä tarkastella jättämääsi tilausta, tai muuttaa tilitietojasi.
    - Käy katsomassa sähköpostisi. Olet saanut tilausvahvistuksen postiisi.
    - Tilauksesi etenemistä voit myös seurata saapuvien ilmoitusten myötä sähköpostisi, tai tilaushistorian kautta.
    - Kirjaudu ulos painamalla nappia "Kirjaudu Ulos".